wtorek, 28 stycznia 2014

Rozdział 9

wtedy on mnie...pocałował. Byłam mega zaskoczona ale oddwałam każdy pocałunek, który robił się z chwili na chwile bardziej namiętny. Przerwaliśmy dopiero gdy zabrakło nam tchu. Oderwaliśmy się od siebie, ale cały czas na siebie patrzyliśmy, kiedy nasze oddechy się unormowały Ross powiedział-
-Bo zakochałem się w tb-mówiąc to dotknął mojego policzka. Zaniemówiłam czy czy ja coś do niego czułam? Nie wiem serio teraz już nic nie wiem. Ten dzień kiedy ojciec mnie wystawił i pojechaliśmy razem a muzykalja był niesamowity. Ale w końcu nic o sobie nie wiemy i...ugh nie wiem
-Ross...-zaczęłam-um zaskoczyłeś mnie....i ja...em nie wiem co o tym myśleć
-Po prostu powiedz czy czujesz coś do mnie
-Ja....ja nie wiem. Możliwe że darze cie jakimś uczuciem....ale my nic o sobie nie wiemy i to wszystko jest chyba za szybko...pare godzin temu miałam ochote cie zabić-zaśmiałam się lekko on tak samo-a teraz..
-A teraz?
-Teraz nie wiem co o tym myśleć. Daj mi troche czasu-powiedziałam całując go w policzek i wróciłam do domu. Weszłam z wielkim uśmiechem na twarzy nawet nie wiem czemu, ale ten pocałunek...jak sobie o nim przypomnę to od razu widać mój uśmiech, niestety mina mi zrzedła jak weszłam do salonu
-Co ty tu jeszcze robisz?-powiedziałam widząc swojego tate
-Czekam na ciebie-odpowiedział z uśmiechem
-Ale ja ci powiedziałam, że nigdzie nie jadę
-Zawsze lubiłaś jak spędzaliśmy razem czas
-Tak dobrze powiedziane lubiłam czas przeszły. Wystawiałeś mnie mnóstwo razy i w sumie jakby się tak zastanowić to..ty, ty nic o mnie nie wiesz
-Oczywiście, że wiem Gabrysiu
-Nie nazywaj mnie tak rozumiesz!!! Jestem Gabriella dotarło?!-krzyknęłam i pobiegłam do swojego pokoju. Nagle dostałam sms "Wszystko w porządku?" nadawca nie znany zdziwiłam się i odpisałam "Kim jesteś?" odpowiedź przyszła błyskawicznie "Kimś komu na tobie zależy" Wow-pomyślałam. Pierwsza myśl jaka mi wpadła do głowy to to że Ross, ale to odpada bo on nie ma mojego numeru i nie ma od kogo wziąć, więc to na pewno nie on..wtedy moja rozmyślenia przerwał dźwięk sms "Powiedz tylko czy wszystko w porządku martwie się o ciebie" wtedy pomyślałam, że to po prostu głupie żarty i odpisałam "Posłuchaj gówniarzu nie mam nastroju na jakieś żarty, więc przestań mnie nękać bo zadzwonie na policje" ale odpowiedź jednak przyszła i to znowu błyskawicznie "Trudno...powiedz tylko czy wszystko w porządku prosze" przeczytałam, wiedziałam że to żarty ale dobra odpisałam "Tak wszystko okej, nie martw się Pa" odpisałam najmilej jak umiałam i położyłam się spać. Chyba przyszedł mi sms ale nie jestem pewna może to już był sen...

10 komentarzy:

  1. Wow.. Rewelka ! I w końcu się pocałowali. Mam nadzieję, że będą razem. :) :) Z niecierpliwością czekam na next. :D
    PS. Jak znajdziesz chwilę to zapraszam do mnie na nowy rozdział : http://here-comes-forever-r5-story.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :***
      Pewnie, że zajrze tylko może jutro bo dzisiaj to już jestem tak zmęczona, że odpisze na komentarze i idę spać, ale zajrze na pewno :*

      Usuń
  2. Niesamowity rozdział! No wreszcie on ją pocałował! Mam nadzieję, że ona jednak coś więcej do niego czuje i będą nareszcie razem! A tak w ogóle to bardzo się cieszę, że wróciłaś i znowu piszesz te cudne opowiadania...Z niecierpliwością czekam na next :D

    Serdecznie zapraszam do mnie
    http://readysetrock-r5-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju dziękuje :*** ciesze się, że są osoby którym podoba się moje opowiadanie <3
      Next pewnie będzie niedługo :*
      I na pewno zajrze :*

      Usuń
  3. No nareszcie! Super rozdział :) Ciekawe kto pisał sms-y....
    Czekam na next =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje...no jedyne co moge powiedzieć nie prędko się to okaże :*

      Usuń
  4. Super!!!!! Kocham twoje opowiadanie. <3 czekam na nexta. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaaa!!!! Cudo, cudo, cudo :** muaa, czekam na next... Czyje te smsy? hmm... nwm :* pozdrawiam zapraszam również do mnie, dopiero zaczynam i proszę o szczere opinie :*** http://lovemusicr5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ! <3 Zapraszam do mnie : http://auslly-mimo-wszystko.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń