piątek, 11 kwietnia 2014

rozdział 10 cz 2

Przeczajcie notke pod spodem
------------------------------------------------------------------------------
Kiedy wbiegłam do domu od razu skierowałam sie do pokoju i zaczełam sie szykować. Przyjemna, orzeźwiająca kąpiel, potem lekki makijarz i na koniec wybranie stroju. Szukałam czegoś idealnego przez dwie godziny...wcie znalazłam lekko zwiewną, źółtą sukienke, niebieskie sandałki. Byłam gotowa i od razu wyszłam z domu idąc w strone plaży. Co ja robie, przecież ja czuje coś do Rossa a ide sie spotkać z jakimś nieznajomym,  ale Ross to łamacz serc na pewno by mnie zranił.....moje przemyślenia przerwał fakt iż doszłam na plaże to kogo zobaczyłam zszokowało mnie nie na żarty
-Ross? Ty?




hej wszystkim no i jest rozdział mam nadzieje że wam się podoba wiem że bardzo długo nie pisałam ale to dlatego że miesiąc temu zepsuła mi się ładowarka od laptopa mam co prawda tableta i telefon ale wiecie ciężko jest na czym pisać ponieważ są błędy a no tak odrazu przepraszam za błędy w tym rozdziale iw tej notce no i wracając do tematu widziałam wasze komentarze które były mega pozytywny dlatego postanowiłam napisać ten rozdział na tablecie i wiem jestem krótko i ale to tylko dlatego że był właśnie pisanie na tablecie i było mi ciężko go napisać bo błędy i tak dale. zapraszam was do komentowania i mam jeszcze jedną sprawę tym nie mam teraz nie podam wam teraz linku ale moje nazwy na twitterze asku i instagramie jeżeli posiada cię te konta albo chociaż jedną z tych kont to zapraszam do zaobserwowania lajkowanie pytania ja jestem na tych kontach cały czas bo na telefonie jestem okej tutaj macie moje nazwy:
ask @Martyna_Marti
twitter Cyśśkaa 3
instagram CYSIAAXOXO
więc zapraszam do obserwowania tak jak mówiłam i zapraszam do komentowania rozdział filtr paliwa czekajcie na następny i obiecuje że postaram się żeby był o wiele wiele szybciej buziaki cześć

1 komentarz:

  1. Super! Szkoda, że taki krótki, ale i tak super, że wreszcie jest ;D
    Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń